fbpx

TRX Флоу

``TRX Флоу

Тренировка с точка на окачване‘ – подходяща за средно напреднали и активно спортуващи .Упражненията могат да бъдат с различни нива на трудност – от начинаещи с TRX до напреднали – но за да посетите този час е добре да познавате тялото си и да имате контрол над него. За изпълнението  се използва тежестта на собственото тяло  като система от лостове, противодействащи на гравитационните сили. Това води до ангажиране на всички мускулни групи, но основни стабилизатори отново са: коремно поясната мускулатура и раменния пояс. Работите за баланс и сила, гъвкавост и издръжливост !

“ TRX – Total Resistance Exercises

      Ползи

      • Ефективна Тренировка за Цялото Тяло

      • Увеличава Силата на Торса и Повишава Издръжливостта
      • Стяга Коремната Стена, Издължава Стойката 
      • Подобрява Координацията на Тялото
      • Изгаря Калории и Никога не е Скучно
      • Помага за  Баланса и Гъвкавостта  на Тялото 
      • Нисък Риск от Контузии и Травми

            Галерия